18 Aralık 2018 Salı

AMİGURUMİ - PONY TARİFİ :)

Merhabalar herkese :) bugün size daha kızma hamileyken ördüğüm pony tarifini vermek istedim. Daha önce çift şiş ile örgü örmüştüm iğne oyası yapmıştım ama elime hiç tığ almamıştım hep hevesim vardı bu oyuncalara ama hiç vakit bulup yapamamıştım. Ama kızım için bişeyler yapmak istedim hemen tuhafiyeye gidip ip pamuk tığ alıp başladım videolara bakarak ve sonuç olarak ortaya bu çıktı :) instagram da çok beğenilince tarif vermiştim hazır bloguma ara sıra uğrarken burda da paylaşmak istedim. 





İp: Yarnalt jeans ve kartopu amigurmi kullandım ama kartopu amigurumi biraz kalın geldi bana örerken zorlandım açıkcası yarnalt jeans daha ince ve yumuşacık :)
Tığ: 2 numara

Gövde
1- Sihirli halkaya 6 sık iğne
2- Her sıraya çift 12x
3- 1 sık iğne 1 arttır
4- 2 sık iğne 1 arttır
5- 3 sık iğne 1 arttır
6- 4 sık iğne 1 arttır
7- 23 sıra düz ör
30- 4 sık iğne 1 eksilt
31- 3 sık iğne 1 eksilt (içini elyafla doldur)
32- 2 sık iğne 1 eksilt 
33- 1 sık iğne 1 eksilt
34- hepsini eksilt

Arka Bacaklar

1- Sihirli halkaya 6 sık iğne
2- hepsine çift 12x
3- 1 sık iğne 1 arttır
4- Hepsine sık iğne
5- BLO ile beyaz ipe geç 1 sıra sık iğne
6- sıra sonunda ilk CC 1 zincir çek zincirle beraber 7 sık iğne 1 eksilt kalan 8 sık iğneyi ör (ilmek belirleyici tak)
7- Hepsine sık iğne
8- 6 sık iğne 1 eksilt kalan 8 sık iğneyi ör
9- Hepsine sık iğne
10- 5 sık iğne 1 eksilt kalan 8 sık iğneyi ör
11- Hepsine sık iğne
12- 4 sık iğne 1 eksilt kalanları ör (içini doldur)
13- Hepsine sık iğne
14- 8 sık iğne yap 6 tane kalan sık iğnelerin hepsini eksilt
15- 4 sık iğne 1 arttır kalan 6 sık iğneyi ör (içini doldur)
16- 5 sık iğne 1 arttır kalan 6 sık iğneyi ör
17- 3 kere çift bat kalan sık iğneleri düz ör
18- 4 sık iğne 1 arttır kalanları düz ör

Ön bacaklar

1- Sihirli halkaya 6 sık iğne
2- hepsine çift 12x
3- 1 sık iğne 1 arttır
4- Hepsine sık iğne
5- BLO ile beyaz ipe geç 1 sıra sık iğne
6- 13 sıra düz ör

Kafa

sihirli halka 6 sık iğne
hep çift bat 12
1 tek 1 çift
2 tek 1 çift
3 tek 1 çift
4 tek 1 çift
13ncü sıraya kadar sık iğne yap
4 sık iğne 1 eksilt
3 sık iğne 1 eksilt
içini doldur
2 sık iğne bir eksilt
1 sık iğne 1 eksilt
ön loblardan hepsini kes

Burun

1- Sihirli halkaya 6 sık iğne
2- Hepsine çift 12x
3- Hepsine tek bat
4- 1 tek 1 çift

Boyun

20 zincir çek
ilk yaptığın zincirle ilmek kaydırarak birleştir
1 zincir çek
hepsine sık iğne yap
son zincire ilmek kaydırma ile birleştir
1 zincir çek 4 sıra ör

Kulaklar

Sihirli halkaya 6 sık iğne
Hepsine çift 12x
2 sıra sık iğne yap

Boynuz

Sihirli halkaya 4 sık iğne
Hepsine çift 8x
4 sıra sık iğne yap




Nasıl olmuş sizce ? :) yorumlarınızı bekliyorum sevgiyle kalın <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.