3 Aralık 2014 Çarşamba

MAVİ EV - KAHRAMAN TAZEOĞLU

Herkese merhaba :) bugün en sevdiğim yazarın bir türlü sevemediğim kitabından bahsetmek istedim. Bir kaç ay önce okuoku.com dan almıştım tabii o zamanlar blogla pek ilgim olmadığı için paylaşamamıştım çok memnun kalmıştım alışverişimden kitaplar diğer sitelere göre daha uygun ve hızları ise muazzamdı eğer sizde böyle bir kitap alışveriş sitesi arıyorsanız önerebilirim.



Kitapta Amerika'dan Türkiye'ye eğitimini tamamlamaya gelen Sahrayı anlatıyor ve de beyzbol şapkalı adamı yani Serkan ve onun ikizi Serkamı.
Açıkcası bana biraz saçma geldi bir insanı kaçırıp yıllarca bodrum katta dilini kesip aç susuz bırakıp nasıl saklayabilir ki bir insan? Ve serkan sırf serkamı kıskandığı için kardeşini kaçırıp niye yıllarca beklesin ki direk arayıp söylemek yerine Sahra arayıp bulsun diye? Zaten kitabın sonunda bu olayların Serkam ve Serkan kardeşlerin yazdığı bir senaryo olduğunu görüyoruz. Keşke biraz daha çalışılsaydı üstünde. Onların dışında gayet güzel bir kitaptı. Fiyatı 6-7 lira olması lazım isteyen alıp okuyabilir o kadar pahalı bir şey değil. Biraz fazla mı eleştirdim bilmiyorum ama bana çok basit geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.