22 Mart 2017 Çarşamba

İĞNE OYALARIM - 2

Herkese merhabaa :) iğne oyası aşkı'm gün geçtikte büyümekte hemen bitirip bir diğer yazmaya geçmek istiyorum öyle bi hevesle yapıyorum yani.. böylelikle aşk ile yapılan şeylerde çok güzel oluyor insanın yaptıkça yapası geliyor... :)











Yaptığım bir kaç modelide bloğumda sizlerle paylaşayım istedim umarım hoşunuza giden modeller vardır :) bu arada iğne oyası facebook sayfama https://www.facebook.com/Igneoyam.25 adresinden ulaşabilirsiniz..
Sevgiler...


5 yorum:

  1. Hepside çok güzeller bayıldım renklerde çok güzel olmuş ellerine emeğine yüreğine sağlık sevgililer güzel günler de kullan siyah tülbenti çok beğendim 😊😁

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar elinize sağlık👐😊 bende bu tip şeyleri seven ama bi kaç deneme sonucu beceremeyen biri olarak , yapanların emeklerine çok saygı duyuyorum .Blogunuzu inceledim faydalı yazılarınız var , ben de bloguma beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimm <3 :) bakıyorum hemen..

      Sil
    2. Teşekkür ederiimm <3 :) bakıyorum hemen..

      Sil

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.