21 Ocak 2017 Cumartesi

İĞNE OYALARIM - 1

Herkese merhaba :) daha önce bi postumda iğne oyası öğrendiğimi söylemiştim. Ondan sonra biraz ara verdikten sonra tekrardan yapmaya başladım ve kolay modellerden 1 ay içinde 5 yazma bitirdim :) eskiden yapanları görsem çok saçma bulurdum niye yapıyolar zamanlarına yazık derdim yapamadığımdan değil elişi yapmak o zamanlar bana şaçma geliyodu çünkü :)) ama şimdi daha iyi anlıyorum ninemin, annemin, komşularımızın vs neden yaptığını, elişi yapmak kendi emeğinle bişeyler tasarlamak çok muazzam ve insanın stresini bir anda alan birşey :) üstelik zaman ne çabuk geçiyor anlamıyosunuz sabah bi başlamışsınız bir bakmışsınız ki akşam oluvermiş bende öyle oluyor yani :))



Bu yazmalarımın toplu hali.







Ben Youtube ta videolar izleye izleye söktüm bu işi sizde öğrenmek istiyorsanız ve çevrenizde size yardımcı olabilecek kişiler yoksa bu yollada öğrene bilirsiniz hemen pes etmezseniz tabii :)
Sevgiler ....







1 yorum:

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.