28 Ocak 2017 Cumartesi

EŞARP BAĞLAMA MODELİM - 1

Herkese tekrardan kucak dolusu selamlar :) ne zamandır blogumda eşarp bağlama modelimi paylaşmak istiyordum fakat bir türlü denk gelmiyordu kısmet bugüneymiş :)


Eşarbımızı başınıza ucları eşit olacak şekilde başımıza takıyoruz. 
Sonra ise soldaki tarafı kulağımızın hemen üstüne iğneliyoruz.
Sağdaki tarafı ise omzumuza çengelli iğne yada toplu iğne ile tutturuyoruz vee son :)


Ben dışarı çıkacağım zaman her zaman olmasada ara sıra bu modeli yapıyorum :)
Umarım faydalı olmuştur.
Sevgiler...



3 yorum:

  1. Canım çok teşekkür ederim. Kardeşimde denedim çok güzel oldu. Takipteyiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorunun için ben teşekkür ederim canım benim faydalı olabildiysem ne mutlu bana :)

      Sil

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.