9 Nisan 2016 Cumartesi

BORDO KOMBİN

Selamün Aleyküm herkese :)
Bugün lafı çok uzatmadan çok sevdiğim gömleğimle olan kombinimi paylaşmak istiyorum. Bu gömleği nurtuba'dan çok beğenerek almıştım geçen yaz çok fazla giymemiştim nedense ama hazır bahar gelmişken tam bahar rengi olan gömleğimle bu bordo kombini yaptım :)



Siyah ve açık yeşil eteğimlede güzel durdu ama ben bordoyu daha bi uyumlu buldum üzerindeki çiçeklerinde bordo olması sebebi ile :)


GÖMLEK: Gamze Polat
ETEK: Modanisa'dan
ŞAL: Hediye.


Sevgiler...  ❤

2 yorum:

  1. Kombinin çok güzel :) yazını okudum ama eteğini nerden aldığından bahsetmemişsin:) / http://stilkapinda.com sitesinde buna benzer bi etek gördüm ama kısa diye vazgeçtim satın alabileceğim bir internet sitesi biliyormusun? Teşekkürler!! :*)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modanisadan aldım canım markası refka diye geçiyor :) http://m.modanisa.com/tesettur/bordo-etek/

      Sil

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.