25 Nisan 2016 Pazartesi

BEN KİMİM? :)

Yine herkese merhabaa :) bugün blogumu açtığımdan beri çokta aldığım soruları yanıtlayacağım. Sizde kim bu feraceli hanım kız öğrenmiş olacaksınız :) hadi başlayalım..



Öncelikle bilmeyenler için adım Merve :) 20   yaşındayım. Ferace giyen tesettürlü biriyim zaten blogumun ismide burdan geliyor. 1 yıllık evliyim. Ankaralıyım ve evlendiğimden dolayı geçici bir süre Konyada yaşıyorum. Çalışmıyorum daha önce bir yerdede çalışmadım. Ama çalışacak olsam giyim mağazasında çalışmak isterdim. Küçükken oyuncu olmayı çok istiyordum aynı zamanda ama malesef ki malesef çaba sarfetmediğim için olmadı çaba göstersemde olurmuydum pek emin değilim ya neyse :)) Sevdiğim özelliklerim sevmediklerimden daha az. Söyleki ben çok yani nasıl denir bilemiyorum insanlara yardım etmeyi onları mutlu etmeyi çok seviyorum onları mutlu ettikçe iki kat daha mutlu oluyorum. Hayvanları ise aşırı derece seviyorum tam bir kedi çılgınıyım denebilir şu an evde 3 kedim var :) öte yandanda çok çabuk sinirlenebilen ve sinirden hiç bir şeyi gözü görmeyen biriyim bu özelliğimi hiç ama hiç sevmiyorum aptal saptal sebeplerden karşımdakileri kırabiliyorum çünkü. Sessizimdirde öyle heryere kolay kolay ayak uyduramam. Sabırsızımdırda aynı zamanda istediklerim hemen olsun isterim beklemek hiç bana göre değil ama hayattada herşey hemen olmuyor tabi malesef bununda farkındayım :)

İşte kısaca merak edenler için Feraceli Hanım Kız bu takipcanlar :)

Sevgilerle 💕

3 yorum:

  1. Merhaba bloğunu çok beğendim çok faydalı bilgiler paylasmissiniz Merve hanım. Sizden topuz yapımını paylaşmanızı istesem yayınlar misiniz yeni kapandim ve bir türlü beceremiyorum :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.