20 Ağustos 2015 Perşembe

VE BİZ EVLENDİK... :)

Herkese kucak dolusu selamlarr :) uzun zamandır buralarda yoktum biliyorsunuz blogumu sürekli takip edenler bilir evlilik telaşım vardı bu sürede çeyiziydi kınasıydı düğünüydü derken pek fırsat bulamadım yazmaya kusura bakmayın. Başlıkdanda anladığınız üzere geçtiğimiz haziran düğünüm olmuştu ve nihayet ki bu telaşlarımın hepside bitti evimede alıştım ve artık bende bloguma geri dönmeye karar verdim ve böylelikle nişanlı olarak bıraktığım bloguma evli olarak geri dönmüş oldum :)





9 haziranda nikahım kıyıldı. 13 hazirandada kına gecem oldu. Başımı evde aceleyle 10 15 dakikada kendim yaptım kuaföre gidip 2 3 iğne takmaları için 300 350 lira vermek pek mantıklı gelmedi bana örn. nişanımda ki başım çok sadeydi onu kendim bile yapardım bi duvak ve taç kullanmıştım ona bile 150 liradan fazla istediler (ah bu uyanık kuaförler iyi para kazanıyorlar vallahi kızlar bizde mi açsak ne yapsak:)) gerçi 4 saat sonra ona buna sarıl, öp, çek çekiştir derken fotoğrafta da gördüğünüz gibi önü birazcık bozuldu ama yinede gün boyu idare etti :)


Buda o günün hatırası ben düğün günü kuaförden çıkıp gelin arabasındayken yengem tarafından habersiz çekilmiş bi fotoğraf. Gelin buketim & ben :)


Buda gelin arabam süslemesi tam istediğim gibi olmadı ama yinede güzeldi benim için :)



 Düğünümden bu yana tam 67 gün olmuş yani neredeyse 2 ayı geçmiş :) günler ne çabuk geçti hiç bilmiyorum daha dün 82 gün var deyip çeyiz hazırlıyordum, gelin başım bu olsun gelinliğim şu olsun diye hayaller kuruyordum birde bi bakmışım ki günler çok çabuk geçmiş ve çoktan evlenivermişim :)

Darısı tüm daha bekarların ve nişanlıların başına Rabbim gönlünüze versin inşAllah..
Hoşçakalın...


10 yorum:

  1. Allah yuvanızı mutlu ve huzurlu kılsın her daim. Çok güzel bir gelin olmuşsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn :) güzel dilekleriniz için sağolun Allah razı olsun :) <3

      Sil
  2. Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Mutluluklar dilerim. Bir yastıkta kocayınız :)

    YanıtlaSil
  4. Allah mutlu etsin canım mutluluklar diliyorum ikinize de hep çok mutlu olun:) Ayrıca kuaför konusunda çok haklısın arkadaşım nişanı için saçını yaptırıcaktı arayıp sorduk nişan için 200-300 den bahsediyor normal saç 80 lira kız gittiğinde arkadaşın düğüne gidicem gibi söyledi aynı saçı o kadar paraya yapıyolar yazık günah gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Bende sizden tam bir sene önce kına gecesi ve düğün yaptım :) istanbulda Hayırlı olsun sevgiler

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.