17 Mayıs 2015 Pazar

EVLİLİK HAZIRLIĞI - SÖZ&NİŞAN ELBİSESİ

Selamün Aleyküm herkese :) bugün ki evlilik hazırlığında konu olarak söz ve nişan elbise modellerini elealdım. Biliyorsunuz biz kadınlar alışveriş konusunda herşeyi en ince detayına kadar inceleriz çokta seçiciyizdir hani öyle her elbise bizi kolay kolay etkileyemez. Heleki bu birde söz&nişan elbisesiyle işte o zaman çok fazla kafanız karışır hangini modeli alacağınıza karar veremezsiniz. En azından ben öyleyim diyebilirim :) ben söz elbisemi mağazadan değil Modanisa'nın sitesinden aldım. Çünkü çok fazla kararsızım ve zor beğeniyorum üstelik ilçede yaşadığım için mağazada 5 10 model arasından istediğimide bulamıyorum. Sizde aynı durumdaysanız ister bu modeller arasında beğendiğiniz olsun ister kafanızda oluşturduğunuz bir model iyi bir terzide diktirebilirsiniz. Ya da benim gibi online sitelerden alabilirsiniz tabi ama öyle her önünüze gelen sitelerden değil malum dolandırıcıların sayısı gün geçtikçe artıyor üstelik zamanınız yoksa teslimat süreleride gecikebiliyor.















Umarım beğendikleriniz ve okuyanlarınıza faydalı olmuştur herşey gönlünüzce olsun kalbinizden Allah'ı dilinizden duâ'yı eksik etmeyin.. :)
Hoşçakalın...


2 yorum:

  1. Ben en çok mint yesili olani ve en sondaki toprak tonlarında olanı begendim.Nişanım olsa hafif etegi kabarik ama ne cok kabarik ne cok duz olan o modelleri tercih ederdim heralde :) Hemen benimkine yolladim bu elbiseleri belki özenirde nişanı tez elden yaparız diye :P Cok tesekkurler benim icin cok faydali bi paylasim oldu valla.Seninde cicilerin hayirli olsun ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım benim :) faydalı olabildiysem ne mutlu bana :) çok teşekkürler..

      Sil

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.