18 Mayıs 2015 Pazartesi

EVLİLİK HAZIRLIĞI - GELİN BUKETİ

Selamün Aleyküm :) evlilik hazırlığı adı altında açtığım konu ile ilgili postlara vakit buldukça son hız devam ediyorum. Bugünkü konu ise gelin buketi. Gelinliğin en önemli aksesuarlarından bir tanesi gelin buketidir. Bu yüzden büyük özen gerektirir. Gelinliğinize uygun doğru buketi bulduğunuzda ise en kötü gelinliği bile bir anda 360 derece değiştirelir. Son zamanlarda bu yapay çiceklerde gerçeğini aratmıyor değil şunlara bakar mısınız? kim inanır ki bunların yapay olduğuna :)












Siz değerli takipçilerim ve gelin adayları için fikir olması açısından bir kaç model göstermek istedim. Umarım hayalinizdeki gelin buketini bulursunuz :)
Hoşçakalın...

5 yorum:

  1. ay çok güzel bunlar bende gelinliğime değil de bukete takmış durumdayım:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım blogunu yeni keşfediyorum bayıldım severek takip edicem :) bende bloguma beklerim tatlım http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Hepside çok hoş ama ilkini daha bir beğendim:)
    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba:-)bloğunu gezinirken gördüm:-)hemen takip listeme ekledim bana da beklerim canım:-)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba canım ben esen kızın yeri blogunun sahibi Esen :) blogumun adresini değiştirdim artık esenkznyeri.blogspot.com 'dayım seni de bekliyorum yeniden :) sevgilr

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.