22 Ocak 2015 Perşembe

ÇEYİZ ALIŞVERİŞİM - 1

SelamünAleyküm :) bugün bir çeyiz postuyla karşınızdayım :) bir postta sözlendiğimi söylemiştim e sözlediğime göre artık yavaş yavaş çeyizimi yapmaya başladım bende. Bugün ürünlerim geldi bende sıcağı sıcağına sizlerle paylaşayım dedim belki aranızda yeni çeyiz yapmaya başlayanlar varsa fikir olması açısından. Bu çeyiz işleri sanıldığı kadar kolay değilmiş onu söyleyim ilk başta seçim yapmak çok çok zor oluyor. Hangisini alsam? Nereden alsam? Acaba kaliteli mi? Daha bunun gibi yüzlerce soru işaretleri beliriyor kafanızda ama sonunda bir şeyi seçiyorsunuz ve evinize musmutlu dönüyorsunuz.


Bu toplu görünümü gece çekildiği için fotoğraf pek güzel değil kusura bakmayın.



Kırmızı rengi hiç sevmeme rağmen bunlara tek kelime ile BA-YIL-DIM!



Sade ama bir o kadarda gösterişliler sanki siz ne dersiniz?


Bunlarda çeyizime dahil olmak istediler kıramadım. :)


Hepsi bu kadar önce mutfaktan başladım çünkü benim için en önemli olan mutfaktı yemek yapmayı sevdiğim için mutfaktan başlamak istedim. Bir sonraki postta çeyiz yapanlar ve yapacaklar için çeyiz listesi paylaşacağım inşAllah. Okuduğunuz için teşekkür ediyor hepinizi öpüyorum ablalarım kardeşlerim bir sonraki postta görüşmek üzere Allah'a emanetsiniz...




20 yorum:

  1. Çok tatlı,çok güzel bir heyecan bu :) Rabbim agzinizin tadini bozmasin.Mutfak esyalariniz cok guzel canim :) Bir omur boyu mutlulukla kullanin insallah

    YanıtlaSil
  2. Allah mutlu bir şekilde kullanmanı nasip etsin :) Bende biriktirme çabasındayım ...

    YanıtlaSil
  3. Yüce Mevlam Sağlıklı huzurlu en güzel günlerinizde kullanmayı nasip etsin hepsi çok şık... Hayırlı Cumalar....

    YanıtlaSil
  4. aleyküm selam hayırlı ugurlu olsun ınsallah Allah tamamını erdırsın ceyızlerın cok guzel cok cıcı Allah guzel gunlerde kulanmayı nasıp etsın

    YanıtlaSil
  5. ayyy güle güle kullan canım hepsi çok güzel düğün ne zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlıım nişan nisan düğün haziran gibi olacak inşAllah :)

      Sil
    2. allah tamamına erdirsin tatlım bnm :)

      Sil
  6. Merhaba blogunu yeni kesfettim banada beklerim ceyiz yazisini gorunce ilgimi cekti bende igne oyasindan ceyizlik isler yapiyorum bide igne oyasindan soz nisan cicegi yapiyorum merak edersen bloguma beklerim www.Ayseninyaptiklari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. blogunuz çok güzel. sizi takibe aldım. Bana da beklerim farklı tasarımlar için.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan, ben de tam tersi, misafirlik yemek takımı ve misafirlik çatal bıçak takımını en sona bıraktım, şu an tek eksiğim onlar hatta:)
    ceyizsandigimdakiler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,yemek takiminizi cok begendim sade ve zarif ama ayni zamanda modern. Ben yurtdisindan türkiyeye gelin geldigimde ceyizimin bir kismi kargoda hasar almisti. Severek aldiklarinizi mutlu ve huzurlu evlilik hayatinizda kullanmanizi temenni ederim :))

    YanıtlaSil
  10. Hımm bende konyaya gelin gideceğim inşAllah benimkilere bir şey olmaz ya :)) amin çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için :)

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı olsun , Allah tamamına erdirsin. . Takımınız sade ve güzel... Tencerelerin modeli ne?

    YanıtlaSil
  12. Nişan hazırlıklarını göremedim yardımcı olurmusunuz? Nişan hazırlığı yapacağım ilk defa karşılaşıyorum bütün blogları okudum fakat içime sinen blog sizin oldu

    YanıtlaSil
  13. link atarsanız çok mutlu olurum takipteyim :)

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için şimdiden teşekkürler :) Not: spam ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.